Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday 15 August 2013 | 03:57 | 0 Atasinchi
                                               


Hai Assalamualaikum semua :D hm hey hari ni fana , fana terlampau sedih yang t`amat sngat .  :/ hm tapi fana terpaksa kuat dan akur dengan semua bendaa nie :( Fana kene move on jugak , kalau tak sampai bilaa fana nak cggini sedihh setiap masa setiap saat :( tapii dia kat sana happy , gembira tanpa memikirkan sdikit keadaan  fana dekat sini ;/ Setelah 4tahun 5bulan 1hari fana dengan dia bersama akhirrnya terpisahh angkara godaan manusia yang tidak suka melihat kebahgiaan orang lain ! :/

Walau apapun yang terjadii fana tetap kena kuat dan terima semua ni dengan hatii yang redha walaupun berat untuk terima semua ujian dugaan ini kan :D setelah banyak kenangan yang tercipta , hbgan yang lama t`bina akhirnya terhempas juga roboh bagaikan tiadaa perasaan dan hati :/

Awakk , saya nak berterima kasih dekat awak , setelah sekian lama kita bersama awak telah banyak mengembirakan saya , melayan kerenah saya , ;D halalkan semua barang pemberian yang awak pernah bagi dekat saya :D saya akan mendoakan kebahgiaan awak :D sebelum tu saya ak pesan dekat awak carilah perempuan yang jauh lebih baik dari saya , yang pandai jaga awak hati awak dan segalanya ;D

Saya bersyukur awak hadir dalam hidup saya , awak lah terbaik bagi saya , awak lah segalanya bagi saya . Tapi semua janji awk terhadap saya hanyalah palsu , tapi apa lah daya saya nak tunjukkan dekat awk berapa bwk jnji awk dekat sya , janji biarlah dia pergi :D awk kan mulakan hidup baru tanpa saya d`sisi awak .

Saya harap awk jaga lah diri awak , :D berkwn biar berpada-2 jangan sampai satu hari kawan tuh yang akan jerat awak :D awak nak perpisahan saya akan turutkan ;D cumaa satu yng saya ak bgtau awk , saya terlalu merindui awak , mencintai & menyayangi awak :( Tapi itu semua dah tak bermakna bagi awak lagi , tapi bg saya ia sangat bermakNA :D  hm Kata2 abg syg tak mgkin berpisah hanyalah kata2 yg ak sy ingat sampai akhir nafas saya :) Assalamualaikum .


PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
I`m Nur Farahana , 15 Y/O ,Taken by Mohamad Firdaus ;).
Daisypath Anniversary tickers _______________________________________ _______________________________________ _______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google