Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Monday 19 August 2013 | 01:43 | 0 Atasinchi
                                                     

Haii assalamulaikum , Selamat hari Maaf Zahir & Batin . Wohaaa ! hey seriusly i`m happy , happy and happy . Nak tahu kenapa haha sebab2 fana dah getback balik dgn buah hati fana . Yehaaa ! Happy tak terkataa . Kitaorang getback 15.8.13 . Wohaa ! happy sangat-2 rasa macam dalam mimpi ada jugakk :D

Kita orang berbaik time dia ajak fana raya rumaa dia , dia kata mak dia rinduu dekat fana . Haha nak tak nak terpaksa pergi rumaa dia sebab mak dia dah rinduu fana . Tapii time tuh fana memang tengah beraya dengan kawan-2 so alang alang2 tuh erm terlanjur lah sekali datang beraya rumahh dia . Ya Allah serius time sampai je rumaa dia terus sejuk satu badan biasa lah takot punya pasal . ;D

Lepas tuh apa lagi fana masuk jelahh ruma dia dengan membe2 fana , Wohaa ! serius time tuh macam nak balik pun ada jugak time nampak muka dia tuh , muka bapak dia , muka mak dia . Ya Allah airmta time tuh tak payah cakap lah macam nak keluar macam air trjun je time tu tapi tahan & tahan . :D Lepas tuh mak dia suro makan pulak adoii lagi lah , da lah tak de selera time tuh tapi hm terpaksa sumbat masuk perot jugak . :p

Dah mkn2 tuh , fana pun kemas lah pinggan2 tuh semua letak dekat dapur dia , act pergi dapur tuh sebenarnya nak kesat air mata ni , tapi dia bole follow pgy dapur sekali pulak so apa lagi gabra lah tapi stedy cool je ahah :Dtime tuh memang rasa macam2 la biasa lah pgy ruma tie tengah clash . Lastly membe2 semua dah balik dia tak kasik fana balik dia kata nak cakap smthing :/

Fuhyoo! lagi lah berombak2 dada fana ni haa macam nak tercabut ada jugak . So kitorang pun keluar duduk atas moto masing2 depan rumahh dia , Aish time tuh rasa mcm nk mngis je dpn dia , nk akp knp dia mx clash semua2 tuh .  Lastly borak2 dgn dia , dia akp dia nak cple balik , Fuhh rasa time tuh air mata terus mgalirr kot , air mata dia pun sama haha :D

Time tuh mmg tak pcaya giler , dia kata dia wat gini sebab dia nak uji aku , nak tengok aku ni syg dia cmana , semua2 tuh , Ya Allah aku rasa time tuh macam nak gigit2 je dia tapi tahan hee :p lepas tuh aku citer2 kat dia ap yang aku wat time dia mnx clash , aku pun citer2 dgn air mata yang bertakung dekat kelopak mata aku ni , Soo aku dah getback dengan dia balik ;D

Btw , aku suka dia uji aku dengan cara gini , jadi aku pun bole tahu yang aku sayang gilerr babeng dekat dia , bgitu jugak dia tahu cmana aku sayang kat dia . Hopee kita haapppyyy sampai bila2 ea biy , dan jangan wat cggini lagi , tak sggup hee . bye assalamualaikum . ;D



PAST


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
I`m Nur Farahana , 15 Y/O ,Taken by Mohamad Firdaus ;).
Daisypath Anniversary tickers _______________________________________ _______________________________________ _______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google