Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Friday 15 March 2013 | 07:59 | 0 Atasinchi
                                                     



                Salam semua :) Hey-2 hari ni fana nak bagitau korang ni , yang fana happyy gilerr tahapp babeng :DD . Jantung hatii fana esokk iaitu 16.3.2012 dia dah naik flight balikk sini . tapii paling-2 hari ahad baruu sampaii sini . Tapi, tapi tak pe sebab , sebab haha sebab fana dah tak sabar nak jmpa dia rinduu fana kat dia dah tahap teratas dahh , dah tahap orang kata tahap maxsimummmm !!! Ya Allah fana rasa bilaa tak text or call dia seharii macam orang tak tentu arah inikan 2mggu , fuhyoo gilerr mmg tahap rinduu tahap babeng lah kan . hee :D Tapi harap-2 dia selamat balikk sini dah cukup Alhamdulilah dah . :D

                  Ya Allah percepatkan lah masa berlalu Ya Allah , Fana betul-2 dah tak sabar nak jmpaa dia ni , sabar fana , sabar haha :) okeyh fana sabar . Awakk cepatt lahh sampai sini dah tak sabar dah nak tgokk awakk nak jmpaa awakk ni e , rinduu saya ni dahh tahap teratas dah :( Awakkcepat lah balik , cepat lah ! hm . tapi pape pun saya tetap tggu awakk . awkk nak tahu takk sepanjang awakk tak de saya , saya tak curang . saya jaga diri saya baik-2 tak layan lelakii sgt , nmpak tak betapa setianya saya kat awak :D

                  Saya  buat tuh semua sebab saya sayang awak tau , saya setia dekat awak , :D saya tahu awak kat saya doakan saya kan ? doakan hbgan kita , so saya amikk kputusan ikott cakap awak yg saya tak curang , saya akan setia so mknanya saya dah buktikan kat awak saya setia dan tak curang , dan yang paling penting saya tunaikan jaji saya yang terakhir SYA TUNGGU AWAK kan ? so sekarang saya akan tunaikan :D awak balikk cepatt tau . Bye awak jaga diri awak saya sayang awak sangat-2 :')
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
I`m Nur Farahana , 15 Y/O ,Taken by Mohamad Firdaus ;).
Daisypath Anniversary tickers _______________________________________ _______________________________________ _______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google